Powered By Blogger

23 Haziran 2013 Pazar

0097- ( 10 ) Sadık Dostunuzun 10 Ricası (Örneğin, Evcil Köğeğiniz)


  1. Benim hayatım 10 ile 15 yıl sürer. Sizden her ayrılışım bana acı verir. Beni almadan önce bunu düşünün. 
  2. Bana, sizin benden istediklerinizi anlayabileceğim, makul bir süre verir misiniz?
  3. Benim içimde, güven duygusu uyandırmaya çalışır mısınız... Beni yaşatan en önemli duygu budur.
  4. Bana, hiç bir zaman uzun süreli darılmayın ve beni cezalandırmak için bir yere kapatmayın. Unutmayın ki, sizin hayatınızda iş, eğlence ve dostlarınız var. Benim hayatımda sadece siz varsınız.
  5. Arada sırada benimle konuşur musunuz... Sözlerinizi anlamasam bile, bana yöneltilen sesinizi tanırım.
  6. Daima, bana nasıl davranılması gerektiğini bilin. Sizin beden dilinizi hiçbir zaman unutmam.
  7. Bana kızabilirsiniz; ama beni dövmeye karar vermeden önce, aslında, dişlerimle sizin kemiklerinizi unufak edebileceğimi, ancak, asla böyle bir terbiyesizliğe başvurmayacağımı biliniz.
  8. Beni, "isteksiz - tembel - inatçı..." diye azarlamadan önce düşünün; belki, yediğim yemek dokunmuştur, belki, güneşin altında uzun süre kalmışımdır, belki, yorgun ve halsiz düşmüşümdür.
  9. Yaşlandığım zaman, benimle ilgilenin, çünkü bir gün siz de yaşlanacaksınız.
  10. Zor anlarımda yanımda olun; 'benim içim kaldırmaz...' veya 'ben görmeden olsun...' demeyin; çünkü benim için, her şey sizin varlığınızla daha da kolaylaşacaktır.   Size sevgiyle bağlı bir dostunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder