Powered By Blogger

18 Nisan 2013 Perşembe

0065- ( 22 ) HERTELDEN - Yaşadıklarımdan Neler Öğrendim?


  1. 5 YAŞIMDA :  Anne ve Babamın birbirlerine bağırmalarının beni korkuttuğunu öğrendim.
  2. 7 YAŞIMDA :  Meşrubat içerken gülersem, içtiğimin burnumdan geleceğini öğrendim.
  3. 12 YAŞIMDA :  Bir şeyin değerini anlamanın en iyi yolunun, bir süre ondan uzak kalmak olduğunu öğrendim.
  4. 13 YAŞIMDA :  Annemle Babamın el ele tutuşma ve öpüşmelerinin, beni daima mutlu ettiğini öğrendim.
  5. 15 YAŞIMDA :  Bazen, hayvanların kalbimi insanlardan daha fazla ısıttığını öğrendim.
  6. 18 YAŞIMDA :  İlk gençlik yıllarımın keder, şaşkınlık, ıstırap ve aşktan ibaret olduğunu öğrendim.
  7. 24 YAŞIMDA :  Aşkın kalbimi kırabileceğini, ama buna değer olduğunu öğrendim.
  8. 33 YAŞIMDA :  Bir arkadaşı kaybetmek için en kolay yolun, ona, ödünç para vermek olduğunu öğrendim.
  9. 36 YAŞIMDA : Önemli olanın, başkalarının benim için ne düşündüklerini değil, benim, kendim hakkımda ne düşündüğüm,  olduğunu öğrendim.
  10. 38 YAŞIMDA :  Eşimin, beni hala sevdiğini, tabakta iki elma kaldığında, küçüğünü almasından, anlayabileceğimi öğrendim.
  11. 41 YAŞIMDA :  Bir insanın kendine olan güveninin, başarısını büyük oranda belirlediğini öğrendim.
  12. 44 YAŞIMDA :  Annemin beni görmekten, her seferinde sonsuz mutluluk duyduğunu öğrendim.
  13. 46 YAŞIMDA :  Yalnızca minik bir kart göndererek bile, birinin gününü aydınlatabileceğimi öğrendim.
  14. 49 YAŞIMDA :  Herhangi bir işi, yaptığımdan daha iyi yapmaya çalıştığımda, o işin, yaratıcılığa dönüştüğünü öğrendim.
  15. 50 YAŞIMDA :  Sevgi, evde öğretilmemişse, başka yerde öğrenmenin çok güç olabileceğini öğrendim.
  16. 53 YAŞIMDA :  İnsanların bana, izin verdiğim biçimde davrandıklarını öğrendim.
  17. 55 YAŞIMDA :  Küçük kararları aklımla, büyük kararları ise, kalbimle almam gerektiğini öğrendim.
  18. 64 YAŞIMDA :  Mutluluğun parfüm gibi olduğunu, kendime bulaştırmadan, başkalarına veremeyeceğimi anladım.
  19. 70 YAŞIMDA :  İyi kalpli ve sevecen olmanın, mükemmel olmaktan daha önemli olduğunu öğrendim.
  20. 82 YAŞIMDA :  Sancılar içinde kıvransam bile, başkalarına başağrısı olmamam gerektiğini öğrendim.
  21. 90 YAŞIMDA :  Kiminle evleneceğim kararının, hayatta verilen en önemli karar olduğunu öğrendim.
  22. 95 YAŞIMDA :  Öğrenmem gereken daha pek çok şey olduğunu öğrendim.
Kaynak: Bilinmiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder