Powered By Blogger

26 Ocak 2013 Cumartesi

3- (16) HERTELDEN - Duvar Yazıları/Mizah/1

  1. Uzun Lafın Kısası:  U.L.
  2. Volkswagen Pass-at, şahsi oynama.
  3. Yerin kulağı var, benim de kulağım var. Ben yer miyim? Hayır yemem...
  4. Adamın biri Yarın Ölücem Demiş. Yarmışlar Hakikaten Ölmüş...
  5. Bakarak öğrenilseydi, öküzler makinist olurdu.
  6. Yumurtanı sahanda mı yersin? Yoksa deplasmanda mı?
  7. Bilmemek ayıp değil, Yeter ki çaktırma...
  8. Düşünce suç olmasın. ---Kalkınca suç olsun.
  9. Eskiden ekmek aslanın ağzındaydı, şimdi aslan da aç.
  10. Babama değerimi sordum, "dünyalar kadar" dedi. Dünyanın değerini sordum."Beş para etmez" dedi.
  11. Son gülen, espriyi son anlayandır.
  12. Beni bir o anladı. O da yanlış anladı.
  13. Fazla çikletlerinizi yola atın, arabalar çiğnesin.
  14. Söz gümüş olsaydı, sözlüğü olan herkes köşeyi dönerdi.
  15. Gençliğim acı veriyordu, ameliyatla aldırdım.
  16. Akıllı olup, dünyanın kahrını çekeceğine, deli ol, dünya senin kahrını çeksin!
      
       Alıntı:  UMUDA ADIM 2012 Dergisinden, Sloganı: "ENGELLİ İNSANLARA SAYGI, İNSANLIĞA SAYGIDIR."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder