Powered By Blogger

4 Mart 2016 Cuma

0130 - ( 1 ) HERTELDEN - KAYSERİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ İLE TÜRKİYE YAZARLAR BİRLİĞİ KAYSERİ ŞUBESİ - ARASINDA - YAZARLIK EĞİTİMİ

Kayseri Büyükşehir Belediyesi ile Türkiye Yazarlar Birliği, Kayseri Şubesi  arasında, Yazarlık Eğitimi Kursu Kayseri'de  Düzenlenmiştir. Bu vesile ile sözü konusu,  her iki kuruma da  teşekkür mektubumdur. Çok hayırlı bir ilke imza attılar. Başarılarının devamı dileği ile, saygılarımı sunuyorum.

Söz konusu yazarlık Eğitimi Kursu, 15. 11. 2105 tarihinde başlatılmış olup, 11 hafta sürecek şekilde planlanmıştır.  Kurs, planlandığı gibi icra edilmiş olup, hertelden-dahice-fikirler.blogspot.com blogunun yazarı olarak, bende bu kursa katılma gereksinimi duymakta idim. Böyle bir fırsat önüme çıkınca, hemen başvurdum. İlk okul mezunu - 67 yaşında,  emekli bir kimse olarak, bu eğitime kabul edilmem, beni çok mutlu etti. Yazarlık Eğitiminden,  beklentimin üstünde fayda gördüm. Yazı yazmaktan korkar iken, artık düşüncelerimi rahatlıkla dile getirme olanağına kavuştuğumu söyleyebilirim.

Zira, bu kursa katılanlar arasında sınıfımızda, başlangıçta 20 kadar öğrenci başlamıştık, Kursa toplam, iki yüzün üstünde başvuru olduğu ve tüm başvuruların kabul edildiği, ve yeterince sınıf açılımı planlanarak eğitime başladık. Öğrenci arkadaşlarımızın hemen hemen hepsi, ya yüksek tahsil eğitime devam eden veya meslek sahibi eğitimli insanlardan oluşuyordu.  Böyle bir ortamda bana da bir yer verilmesine doğrusu çok sevindim.  

Başarılı olmak için, elimden gelen gayreti gösterdiğimi düşünüyorum. İlk günlerde ders ve ortama uyum göstermekte biraz zorlandığımı düşünsem de, verilen ödevleri yapmakta, elimden gelen gayreti gösterdim.  Ders hocalarım  ve özellikle sınıf koordinatör Hocam Mustafa Ethem Köse, çabalarımı takdir ederek motivasyonumu yüksek tuttular. Bu vesile ile burada,  tüm hocalarıma çok  teşekkür etmek istiyorum.

Son üç hafta mazeretim nedeni ile kursa katılamadım. Gelecek blog  yazılarımda ,  konuya ilişkin  ödevlerimi sizlere de ilham olabilir, düşüncesi ile paylaşmayı düşünmekteyim.

Yazarlık Eğitimi Kursumuz, on bir hafta, Cumartesi ve Pazar günleri, ikişer saat olmak üzere, toplam olarak 88 saat  süre ile devam etti. Her haftanın belli bir konusu var idi.

Burada, ders konularını ve hocalarımızı isimleri ile,  zikretmem gerektiğini düşünüyorum.  Kursu organize eden Kayseri Büyükşehir Belediyesi ve Türkiye Yazarlar Birliği Kayseri Şubesine nezdinde  emeği geçen kişilere,  saygı değer hocalarıma,  minnet - şükran ve saygılarımı sunuyorum.

Sebahattin Tokmak, 1İ Sınıfı öğrencisi

Plana  göre:

Konu:  GEZİ, Atabey Kılıç

Konu:  KİTAP TANITIM - ELEŞTİRİ, Veysel Tüfekçi

Konu:  GAZETE - MAKALE, Erginbey Uygurtürk

Konu:  DERGİCİLİK:  İbrahim Şahin

Konu:  ŞİİR, Şeyhmuz Çiçek

Konu:  TİYATRO, Muhsin İlyas Subaşı

Konu:  ÇOCUK EDEBİYATI, Erol Aksoy

Konu:  GÜNLÜK - ANI YAZMA, Lokman Ateşoğlu

Konu:  DENEME, Tuncay Mansur Taşcı

Konu:  HİKAYE, Dengiz Deniz Şimşek

Konu:  ROMAN, Furkan Yılmaz Altınöz




2 yorum:

  1. Yüreğine kalemine sağlık abi maşallah kendinizle gurur duymalısınız çok egitimli yüksek düzeyde gördüğünüz kişilerden daha eğitimlisiniz Sizin yaşınızda çok insan var kıraathanelerde boş boş vakit geçiren sizin gibi bir abiyi tanıgıma ve sizinle aynı ortamda eğitim aldığım için kendimide şanslı sayıyorum tekrar dan başarılarınızın devamını diliyorum. Saygılarımla Hatice Birinci

    YanıtlaSil
  2. Yazarlık Eğitim Kursu'nda genç kursiyer kardeşim Hatice Hanım, blogumda yorumlara yer vermiyordum. Beni güzel sözlerinizle onurlandırdınız ve mutlu ettiniz. Nazik sözleriniz için, size çok teşekkür eder, her şeyin gönlünüzce olmasını dilerim. Böylece, sayenizde yorum yayınlamaya da karar vermiş oldum.

    YanıtlaSil